Sydney round 2!

Godmorgon på er! Eller för er i lilla Svea är det iofs godnatt.
.
Känns som att jag bott på 5tusen olika hostel den senaste tiden och kände att jag hade lyckats ganska bra med att hamna på bra ställen fram tills nu. Vi kom fram ganska sent = de flesta hosteln är stängda och då får man ta det som erbjuds. Ingen av oss är särskilt kräsna när det gäller sånt men detta var bara lite väl skumt!  Vi vågade knappt ta på våra sängar och har nog aldrig varit så rädd för att röra mig för mycket när jag sover som i natt. Så illa var det haha . Eller okej ska väl inte överdrivaför mycket  men det var det crapigaste hostlet hittils, så att byta är bara ett måste! Därför sitter jag nu och väntar på att tjejerna ska komma med goda nyheter ang en lägenhet i Sydney. Vi ska ju stanna där ett bra tag nu och då vill man känna sig lite mer hemma så håll tummarna åt oss nu!
.
Här får ni en bild på mig och Sarah som beskriver vår sängklädsel ganska så bra inatt! haha . Som Sarah skrev "Living in a craaaap hostel! No bedbugs are gonna eat us up tonight!!! Goodnight everyone.."
.
Ikväll ska vi försöka glömma vår hemska upplevelse (hah!) och välkomna Sydney på det bästa stättet. Två av tre tjejer är peppade, en håller hårt i första intrycket. Sydney round 2-  second chance, comeoooon!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Och vi fick den!! wohooo. Nu mera har vi en lagenhet i Sydney och no more hostel life! Gotta love it. Eller pa ett tag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0