Hello melbourne...

Det har med att blogga var visst lite svarare an vad jag trodde! Jag tog ju inte med mig min dator och har insett att vi har haft sa fullt upp sa hinner typ inte dra till ett internet cafe. Trodde ju att det skulle funka att blogga fran mobilen men ickesanicke! Men nu har jag iaf lite tid over sa tankte slanga ivag ett inlagg till alla er glada!

Hittills har min resa varit sjukt underbar och ja som ni kanske forstar traffa man pa galet mycket folk i backpackslivet vilket gillas! Dock sa ar det alltid lika jobbigt att saga hejda, sarskilt nar man varit med nagra extra lange.. Nu senast var vi i underbara Cairns dar jag checka av Xtream Rafting och Bungy jump! Det sisnamnda var vara sa javla laskigt men samtidigt sa jakla underbart!! Dor av skratt varje gang jag kolla pa min film for forst ser jag skit glad ut, sen helt javla livradd och sen blir jag forbannad pa mig sjalv for att jag ar sa radd och sen bara hoppar jag - wunderbart! Bildbevis nedan! Och duktig som jag var lyckades jag fa till nagon halvvolt i mitt hopp -snacka om jag blev annu mer radd da! haha . Men om ni inte har gjort detta underbara sa ar det ett maste!!



En stor tabbe vi nu annars har gjort var att lamna Cairns lite val for tidigt. Vi stack fran ett 28-30 gradit Cairns till ett 16-20 gradit Melbourne.. inte okej! Och sjalvklart har man blivit sjuk nu med.. Men efter att ha varit har i nagra dagar sager vi hejda till melbourne och helluu igen till Sydney i overmorn! Ska bli sjukt kul att komma dit sarskilt efter allt daligt jag var med om dar nar jag landade. Och eftersom att vi inte vill vara blekfisar nar vi kommer tillbaka till Sverige sa drar vi tillbaka till Cairns om nagra veckor! Mumma!

Har far ni lite bilder!










Tjejerna


Grabbarna

- Det var sa jakla mycket varmare utomhus an inne pa rummen- sjukt haha . Nu ar det tvart om :(


-Efter att ha sett oss hoppa overtalades sofie att med gora det! Och ja vi vet ett bra sett att se till att vi blir avslappnade- dansa ihjal oss till party musik. Gotta love it!


Denna bilden far avsluta detta inlagg for nu ska jag ga och mota upp James for lite melbourne sightseeing och mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0