26e juni

Ligger i min säng men kan inte sova så tänkte att jag kunde passa på att slänga iväg ett inlägg.

Är back in Linköping nu.. vilket känns lite sådär. Linköping är ju Linköping. Det vill säga, inte mycket har förändrats så saknaden efter Australien, sydney och folket där borta är skapligt stor! Frågan är hur länge jag kommer orka med detta liv. Men med tanke på att jag om mindre än en månad drar mitt flyttlass till mitt nya place, antar jag att det blir ett tag till.. Men kan inte neka att tanken om att dra tillbaka till Australien inte lockar litee just nu.. dock inte den långa flygresan. Halva flygresan hem trodde jag att jag skulle dö. Det skakade och vi var tvugna att ha på oss säkerhetsbältet i stort sett hela resan, så när man landade i Sthlm efter ca 30 tim var man inte lite glad samtidigt som man hamna i chocktillstånd. Blev dock inte mycket till vila efter flygresan eftersom man hade biljetter till summerburst. Det var bara att lämna in väskorna på stationen i Sthlm och hoppa på tåget till stadion. Konstigt nog överlevde min kropp ytterligare två dagars festande och dansande efter en flygresa och för lite sömn de sista dagarna i Sydney. Var dock skapligt död  i söndags men gaaaaaalet värt och sjukt kul var Summerburst allt. Om ni inte var där missade ni garanterat något! Bilder kommer när jag lyckats hitta min kamera! Även en bildbomb från min Aussie resa kommer snart!

Vad mer har hänt? hmm.
Juste det var ju midsommar för några dagar sen! Tanken var att jag skulle fira den med några vänner i Båsta men riktingen ändrades till Öland. Var där förra midsommar och hade det sjukt nice , men kände inte riktigt för det i år så körde på en mer halv chill midsommar i Linköping. Den började med lite häng med syster och co för att sen fortsätta med ett litet mer äventyrligt midsommar med Sarah hos Bla Linus, som avslutades med spöregn, grymt efterlängtade pocorn (hah) och mycket skratt med gubben daniel. Skrattar bara jag tänker på årets midsommar, men kul hade jag allt! Glömde dock kameran så ni får nöja er med lite bilder från förra året..

















ae nu ska jag försöka sova lite. Vet inte vad det är med mig men har haft svårt att sova de senaste dagarna. Jetlag? Kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0