Time heals almost everything..right?..

Sitter fast i en bilko med en knapp sjungandes Lennie som har satt "Somebody that i used to know" pa repeat ganger tusen och sjunger ut for kung och fosterland haha. Vart man an gar hor man den laten men allt med den laten ar galet bra! Texten, melodin ja allt och an har jag inte trottnat sa, sa klart man joinar han! hoho

Pa tal om annat sa borjar jag bli sjukt irriterad pa mitt immunforsvar. De senaste tva dagarna har inte riktigt blivit som jag tankt mig, utan har i stort sett bestatt av heldagar i sangen for har blivit sjuk igen.. Tror det kan vara resultatet pa helgen. Eller ja framst lordagen och sen det daliga vadret vi haft de senaste dagarna. Vi var pa en klubb som halvt ar utomhus och det kombinerat med sporegn = blott och kallt varre! Sa kanske far skylla mig lite sjalv denna gangen, men kul hade jag allt. Och sen fick man se Luciana upptrada med vilket var riktigt nice. Dock hoppas jag att jag blir frisk snart for ar inte langt kvar nu, och vill hinna njuta sa mycket som jag bara kan och inte i en sang! Men som tur var har man en gubbe som tar hand om mig och tvingar ut mig. Eller kanske mer tvingas ta hand om mig haha. Fragan ar bara vart han tar mig nu.. 3h biltur och galet god mat ar utlovad och vem tackar nej till mat liksom! 3 timmar kunde man ju iofs ha sluppit.. heh.

Somebody That I Used to Know


word.


Luciana - I'm Still Hot


Denna lat ar verkligen eastcost med tjejerna for mig! Mumma.  ahh ta mig tillbaka till varmen i Cairns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0