Take me back..

Fy tusan vad fort tiden gar! Far paniken som bara den. Kan liksom inte forsta hur jakla fort mina mander i aussie har gatt och nu ar det dags att vinka hej da.. Klumpen i magen och angesten ar ju inte lite stor nu. Forut har det varit andra som vinkt hejda till Aussie oc mig men nu ar det min tur. Fy fan vill inte!! Har varit med om sa sjukt mycket och haft nagra av dem basta manaderna har och inte minst raffat nagra av dem underbaraste och roligaste manniskorna. Vanner for livet helt klart!

Kanns  ocksa sjukt att jag satt och kollade upp hur jag kunde byta min biljett/ forlanga min tid i Aussie for inte sa lange sen, men sen varit tvungen att förkorta den lite efter lite saker.  Angrar det nagot nu.. men kommer bli grymt kul att traffa alla igen och ska även gå på Summerburst vilket jag ser fram emot! Vet dock inte hur smart det vr att boka det längre för landar samma dag och drar direkt fran flygplatsen dit. Efter 30h flygresa. Kandes inte sa farligt da jag bokad men nu undrar jag hurlange min kropp kommer palla, haha. Lar bli sovkome period efter helt klart! hehe.

Ae Shit vad jag vill spola tillbaka tiden.. Kommer sakna folket,  staden, landet ja allt nagot grymt.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gardagen var annars en av dem roligaste men ocksa galnaste kvallarna jag varit med om och kunde inte ha haft battre sallskap! "see you later"- middagfest for hela slanten. Skratt, tarar, god mat, for manga drinkar, galet mycket dans och for lite somn var bara nagot av det som bjods. Sa den feta bakfyllan man nu har ar allt vard!

Nae nu maste jag rusa! En underbart lang flygresa invantas och sen 35 graders varme... mums!

Ha det bast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0