Sliten tjeja har!

Det har hant sa sjukt mkt pa senaste tiden som bara far mig att skratta sa fort jag tanker pa det och aven far mig att inse hur jakla mycket jag kommer sakna det har! Allt ifran galna utgangar, roadtrips, YES-life (hah!) till vattenfall, besok av olika platser, Coles och BOOST madnesst, inbrott (later varre haha ), lart mig Dj'a och dj'at i proppfull klubb, battlat dansarna pa pianoroom och massa massa mer! Men nu ar senaste nytt att jag tydligen har skaffat lagenhet! Ibland undrar jag hur jag tanker med tanke pa de planer jag tidigare haft.. men lite vuxen poang har och dar skadar ju aldrig.  Sjalvklart firades detta igar med sjukaste pubrundan med Michelle och Callie! Som tydligen aven innebar att vi inom en snar framtid kommer finnas med pa planscher och turist grejamojer lite har och var har borta. Herregud.

Nasta vecka blir det annars fohoppningsvis en tripp till the Snowy Mountains for skidakning! Ar man i australien kan man ju lika garna passa pa att testa pa lite allt mojligt. Aven aka skidor?! haha.

Ikvall fortsatter annars fiandet firandet med middag med Michelle och Callie och sen kanske lite utgang! :) Fast blir nog ganska lugnt isanafall for i morgon blir det hejda frukost med Laurie. Men men nu maste jag rusa!


Ha deeeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0