sommar på riktigt?

Äntligen har solen dykt upp lite extra i detta lilla land! och ännu mer mumsig är att man varit ledig och för en gång skull inte varit fast i en butik då solen har tittat fram lite extra, utan kunnat njuta av det fina vädret! Kan också äntligen bocka av "första doppet i swe" på listan! Hoppas bara vädret håller sig ett tag till så det blir fler och helst lite varmare dopp. Nae nu ska jag dra pch träffa en kompis men här får ni lite bilder från mina lediga och soliga dagar! :)


En tant som är beroende av tråkiga kakor och korsord och en annan som är beroende av fruktsoppa = perfekta kombon ;).












första och iskalla doppet i Sverige, yeah baby!







Busungen ville hoppa över vågorna. Tappade min känseln i tårna efter ett tag, så varmt var det i vattnet hah..


Denna bild får avsluta detta inlägg för nu ska jag röra på mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0