Dagens ilands-problem...

Har lite extra tid över innan jag måste dra till jobbet så sitter och kollar upp lite olika mobil operatörer och abonnemang. Herregud vad jobbigt det ska vara att bestämma vilket abonnemang man ska ha.. Tänkte att det kanske var på tiden att inskaffa en ny liten phonis nu när man är hemma från Aussie men beslutet om vilken operatör jag ska ta är fan omöjligt.. Alla säger olika om vilken som är bäst och bla bla bla. Inte hjälper det heller att gå in till butikerna och snackar med dem som jobbar där för allt dem vill är att sälja och det känns som att de säger vad som helst för att man ska välja dem.  Kommer sluta med att jag bara tar något skit för orkar inte mer. suck suck.

Dagens ilandsproblem så att säga haha. Efter jobbet ska jag träffa efterlängtade Kriss! Me like


Älskar denna bild på tjejerna haha . För seriös så att säga hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0