Stop believing that you know me. What you know is the past

Herrejesus vad trött man kan vara. Började 8.30 idag och somnade direkt då jag kom hem och vaknade nu av att min kompis ringt 20ggr. Skulle varit hos henne för en timme sen. Trött tjej? Yes haha . Är resultatet av en lyckad helg helt enkelt!

Marrebarres överraskningsfest blev hur trevlig och lyckad som helst! Allt hann bli färdigt i tid, alla människor hittade dit, vi lyckades lura dit han efter att vi åkt lite vilse och han var total knowless av vad som skulle ske. Hans ansiksmin var klockren då han såg alla och vi skrek "suprise" haha. Jag var dock tvungen att dra mig hemåt precis då festen drog igång på riktigt för att vi var långt ute på landet. Det var bara en som skulle köra hem och var tvungen att åka med då man hade jobb tidigt dagen efter, vilket var något tråkigt. Men hann allt ta en dans på dansgolvet, äta gott, träffa roligt och nytt folk och även visa min klumpiga sida.. Ramlade och skrapade upp händerna, byxa, knä och mobil på grusväg ganska så bra. Japp, att springa lite i höklackat och bärandes på för mycket saker är tyligen ingen bra kombo.. Var dock inte så spik nykter heh, vilket jag var något glad över för det som gjorde ont i stunden var att mina byxor var sönder inte det andra så fortsatte kvällen med en utgång med lite vänner när jag väl kom in i stan, haha. Kanske inte det smartaste där heller för var inte precis samma känsla då man vaknade upp dagen efter med stenar i knät. Något ont. Plåstrig överallt, haltandes och lite bakis var stilen jag körde sen på jobbet.

Nae nu måste jag rusa! Tydligen är quinnan sugen på en utgång. Redbull will be my best friend..



En bild på marrebarre. Bilden talar för sig sj haha





Ae nu måste jag rusa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0