El Salvador

Helg helg underbara heeelg! Äntligen är man ledig vilket jag bara säger wohoo över. Eller är väl tekniskt sätt ledig men känner mig inte så ledig. Anledning? Idag är det min systers mans 30års överraskningsfest och självklart är man systers lilla slav..  Om jag fick välja hade jag velat sova kvar men icke sa nicke. Kom hem runt halv fem inatt  för att sen dra upp till 9.00 för bröd bakning..  Och snart ska jag dra och köpa det sista innan vi drar dit och pyntar placet och operation lura/överraska Marre barre tlsm med 30 andra börjar. Jävligt pepp!

Annars var det som sagt födelsedagsfest/inflyttningsfest  igår med tema- Flaggish! Jag valde att klä ut mig till El Salvadors flagga. Otippat? Nae va, heh. Men enligt värdinnan själv var man bäst klädd så säger bara "hell yeah". Var grymt lyckat och har fortfarande ont i magen efter allt skratt haha. Dock var det inte lika kul att gå upp tidgit idag.. kan väl inte påstå att jag mår så där prima ballerina, men vem tackar nej till ännu en party dag med massa folk! :) Frågan är hur levande jag kommer vara på jobbet i morgon... Tjoo!

Nae nu måste jag rusa till stan innan jag ska leka DJ! Glömde bort att jag hade kameran i väskan så blev inga flagg bilder men hitta tre andra som tydligen togs! Haha.






peppaaaade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0