hejhoj!

Fy fan vad sliten jag känner mig. Känns som jag blivit påkörd av ett tåg och EN häst. Viktigt att det bara känns som en häst där ja! Anledningen är ju som vanligt jobb och för lite sömn. Att jag aldrig lär mig att sova ut då jag är ledig.. Fast den här gången finns det en anledning. Eller ja egentligen två. ena svaret är- Inflyttningsfest i en HÖG lägenhet på en söndag! Japp ni läste rätt , här festar vi tydligen inte på en fredag eller lördag utan en söndag! Fast blev inte mycket festande för min del för har varit halvkrasslig med feber och skit hela helgen, så körde lite på chillibill stilen. Men självklart glömde jag kameran så lägger upp bilder så fort jag finner några jag kan sno.

sååååååååå nu tänkte jag däcka i min sköna säng så ni får ha det tipp topp! Men först bjuder jag på en "gammal" bild från min första utgång á la osloooo. Inte mkt jag kommer ihåg från den dan , men kul vet jag att jag iaf hade haha.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0