-4

Dagen har bestått av att jobba lite, umgåtts med min underbara bror som äntligen kom hem över helgen från Oslo! och nu bara chill med massa mumsiga serier och ben&jerrys - kan det bli bättre? Ae tror knappt det!

Nae är död i hjärnan för kommer verkligen inte på något kul att skriva så istället ska ni få en låt som jag tycker är galet bra! Igår spelades den typ 30 miljoner gånger på cloetta innan allt folk kom och var ett litet tag sen jag lyssnade på den så det gjorde inte mig något, utan det var bara att släppa loss och dansa lite hehe.


Enrique Iglesias "Tonight" I'm F**kin' You




Men självklart var det denna version som spelades - "den fina versionen" som en snubbe kallade den :P

Enrique Iglesias "Tonight" I'm loving You



Nu mer chill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0