--

Har haft en sjukt seg men nice chill dag/kväll idag vilket verkligen behövdes. Att gå ut tre dagar i rad tär fan på kroppen haha, men kul och en super bra avslut på veckan har jag allt haft det med mina underbara vänner! Tror dock jag tar en paus från festandet nu va! Eller ja..iaf i några dagar ;). Idag vare som sagt en chill dag med familjehäng och sen som avslut blev det myskväll med mammis. Kan det vara mer perfekt? Nae va!

Nu ska jag dock försöka tvinga mig till söms för ska nämligen upp äckligt tidigt i morgon. Och nu snackar vi "skoltidigt" Dvs äckligt mardröms tidigt. Har nämligen tandläkar tid kl 7 på MORGONEN! Fy fan för den tiden!

Innan jag drar får ni några bilder från bla dagens myskväll med mammi, fredagsutgångs bild som jag kallar för "Höga klackars hämnd" och sen från en bio (I himmlen finns inga känslor-grymt bra film!) med två underbara knasbollar!


film myspys med mammis


Sjukt suddig bild men det ska iaf vara en daniel, en malin som dissade klackarna vid nattens hemfärd och en emma!


En suddig och glad malin!


Namen en till malin! - Är allt stängt efter en bio så är det bara att hitta sina egna ställen att hänga och snacka skit på som tex i en trappuppgång! hoho


och även en suddig emma!

Nu äre nattinatt för min del..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0