..--

Kom precis hem från dansen och känner mig riktigt död. Märkte att feber och dansa inte riktigt är en bra kombo..(nahe..)så får skylla mig själv över hur jag mår nu.

Annars har jag jobbat, träffat joakim och även haft en snabbfika med Hannapanna idag! Underbart att prata av sig med de båda. Nu ska jag dock snart till syster och idag är ett måste att somna tidigt. Ska nämligen upp kl 6 i morgon för att dra till sjukan. Förstår inte vad de tänker med när dom ger mig den tiden då jag varje gång svarar "är galet trött" då de frågar hur jag mår! haha.

Här får ni en av låtarna vi dansar till. Hittar inte den riktiga men men. (dansarna på klippen har nada med oss att göra med :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0