mums

Alltså ibland kan jag störa mig på hur jäkla lätt det är att övertyga mig om vissa saker och särskillt att få mig på party-humör. Hade liksom bestämt mig för att det skulle bli en hemma kväll men nu blire ju inte riktigt så, utan det blir dance all night long med snuvan i högsta grad! (läs: nej jag smittar inte) Nae nu ska jag panik leta efter lite party kläder och snart kommer även Ronjis hit :). Jajamen lite chillibillkväll med massa mums och idol kan man allt knyckla in! NyttighetsDanni slås på nästa vecka, så måste passa på lite ;)

Ae nu måste jag som sagt panik leta.

Har haft denna låten på hjärnan och blir på chillpartyhumör när jag hör den. Me like! Så klicka och njut. (fattar inte varför den riktiga musik videon inte vill funka så får lägga in den någon annan dag då jag har tid)



CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0